Einde week Verdi (Royal Albert Hall) - Reisverslag uit South Kensington, Verenigd Koninkrijk van Sam Verdonschot - WaarBenJij.nu Einde week Verdi (Royal Albert Hall) - Reisverslag uit South Kensington, Verenigd Koninkrijk van Sam Verdonschot - WaarBenJij.nu

Einde week Verdi (Royal Albert Hall)

Door: Sam Verdonschot

Blijf op de hoogte en volg Sam

05 Mei 2015 | Verenigd Koninkrijk, South Kensington

Een Tijdje geleden zijn wij begonnen bij restaurant Verdi in The Royal Albert Hall. Na een paar dagen ging het lekker lopen, we begrepen het systeem, tafel nummers en ook ons Italiaans werd beter. Ook kregen we meer plezier, dit doordat we meerdere mensen leerde kennen en makkelijker konden praten (in het engels). We waren "runners", Personeel dat het eten en drinken rond brengt. Ik vond het makkelijker om met voedsel rond te lopen en Dennis vond de drankjes makkelijker.

De laatste week was een drukke week. Veel avonds moeten werken. Als gevolg dat we tijdens de pauze van de shows ijs moesten verkopen. We kregen een bak met ijs erin en liepen rond, dit was beter dan het bestek schoon maken. Bovendien mochten we de fooi zelf houden, helaas was deze er weinig..

De op een na laatste dag gingen we met een gedeelte van de crew naar de bar. Daar hebben wij onze drink kwaliteiten laten zien..! Was erg gezellig en bovendien leerde we onze collega's nog beter kennen!
Hier hebben we al afscheid genomen van een aantal mensen.

Op de laatste dag hebben we een normale shift gelopen. Toen we klaar waren hebben we iedereen bedankt. We hebben nog niet definitief vaarwel gezegd omdat we waarschijnlijk nog een week terug komen. Ze vroegen ook nadrukkelijk om terug te komen, dit vonden wij fijn om te horen.

Volgende bestemming is The Sky garden, iets compleet anders maar zeker net zo interessant!