Royal Ascot - Reisverslag uit Ascot, Verenigd Koninkrijk van Sam Verdonschot - WaarBenJij.nu Royal Ascot - Reisverslag uit Ascot, Verenigd Koninkrijk van Sam Verdonschot - WaarBenJij.nu

Royal Ascot

Blijf op de hoogte en volg Sam

25 Augustus 2015 | Verenigd Koninkrijk, Ascot

Na Gallery Mess gingen we naar Royal Escot. Zo veel van gehoord, zowel in Nederland en Engeland zelf. dus wij waren zeer benieuwd.
Na een reis van 1 uur kwamen we aan op Ascot. en we moesten naar de staff ingang. wij weer ons verhaaltje vertellen en we werden ergens anders naar toe gestuurd. er zou tussen alle andere bedrijven ook Rhubarb zijn.. nergens gevonden... wij weer terug en we begonnen tegen iemand te praten. wat bleek ze was van Rhubarb, en ze sprak ook nog eens Nederlands. Wij alles uitgelegd en ze hadden niet iets over ons gehoord. maar gelukkig heeft ze ons binnen kunnen lozen. een maal binnen spraken we af met Duncan, dit was een hele aardige manager die altijd bij Ascot zit. Hij heeft ons opgesplitst eentje in de zuid kant en de ander aan noord.

Ik mocht naar zuid....noord.... ik weet het niet meer maar ik had uitzicht over de ren baan, en daar ging het om. Het werk was vrij simpel, ik was runner en ging met kleine hapjes rond. gezellig met de mensen praten en lekker eten uit delen. prima eerste werk dag. na een dag werken kwamen we thuis, moe.. van 7 uur ochtends tot 7 uur avonds. dit hebben we 2 dagen mogen doen.

Het leuke van aan de race kant was dat je elke dag de koningin van Engeland kon zien. ze begon helemaal achteraan en bij ons draaide ze binnen. dit duurde wel heel erg lang maar was zeker het wachten waard.

De derde dag was ik net lekker bezig tot dat Duncan naar me toe kwam met de vraag: of ik ergens anders wou werken want daar hadden ze man tekort. Ik vond het geen probleem en ik werd naar de 6de etage gestuurd. Een maal daar kwam ik binnen en moest ik me omkleden. toen ik terug was was ik er blij dat ik dit gekozen had. want er liepen me een paar mooie dames rond, bediening en gasten. ik had nagevraagd van wie deze box was, wat bleek, het was de box van de sjeik van Qatar.... ow.... owkey.... die zag ik niet aan komen. geen wonder dat ze alleen maar dure rosé champagne schonken. het eten was het zelfde als beneden, maar je voor dat voedsel mag je echt niet klagen. top gerechten. Ik moest pauze nemen van de manager daar, ze was ook erg tevreden over me en bood me ook een baan aan.. ofja bood me aan.. dat mocht dan niet maar ze gaf wel een stille hint. na wat bij te kletsen bleek dat ze in Nederland heeft gewoond. helaas kwamen we hier pas op het eind achter want het was heel erg gezellig. Dennis mocht de volgende dag daar naar toe, dus ik had hem het een en ander al verteld.

De laatste dag was een normale dag voor mijn gevoel. Ik was weer aan de race kant van het restaurant en ik bracht mijn laatste glas drinken weg. toen ik aan de tafel kwam kreeg ik 10 pond in mijn handen geduwd van een dame. wauw... stond een beetje perplex... maar was zeker dankbaar. we hadden afgesproken om het aan de manager te geven en die verdeelde alles. toen we gingen kregen ik en Dennis allebei 20 pond fooi. Dit hebben we geïnvesteerd in alcoholische dranken..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Ascot

Sam

Mijn stage in London

Actief sinds 14 April 2015
Verslag gelezen: 131
Totaal aantal bezoekers 3418

Voorgaande reizen:

20 April 2015 - 12 Juni 2015

Eindhoven - Londen

Landen bezocht: