Gallery Mess - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Sam Verdonschot - WaarBenJij.nu Gallery Mess - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Sam Verdonschot - WaarBenJij.nu

Gallery Mess

Door: Sam Verdonschot

Blijf op de hoogte en volg Sam

25 Augustus 2015 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Het volgende waar we stage gingen lopen hete: Gallery Mess. Na the Royal Albert Hall en Sky garden vroegen we ons af wat hier zo bijzonder was. Al snel bleek dat het langs een museum zat. en toevallig was het deze week afgehuurd voor een product. en niet zo maar een product, Patek Philippe. Heel erge dure horloges lagen een deur verder.

Ons werk was weer het zelfde, we waren hier ook erg tevreden mee. hier konden we ons in verdiepen en toch stiekem hele handig trucjes leren. ook beloofde ze ons om ander dingen mee te mogen maken.
Gallery Mess was ook bijzonder omdat het een terras had. dit was voor ons het eerste restaurant met terras. Heerlijk in de zon drankjes rond brengen.

Ook leerde ik persoonlijk veel dingen van de bar. ik stond vaak te wachten op drankjes en keek hoe deze werden bereid. cocktails waren zeer spectaculair om te zien. Na veel kijken heb ik het zelf ook geprobeerd en ik moet zeggen.... het was niet slecht, al zeg ik het zelf. het blijft me toch altijd wel fascineren hoe het gezicht van een bar man samen trekt zodra hij een cocktail aan het maken is.

Hier ook weer veel vrienden gemaakt en een goede tijd gehad. ik kreeg zelfs een baan aangeboden voor in de zomer. dit was natuurlijk een fijn gevoel, ik deed mn best en dat werd dus ook gezien.

Na twee weken was het voor ons weet tijd om verder te gaan. helaas maar toch wel weer zin in een nieuw avontuur.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Sam

Mijn stage in London

Actief sinds 14 April 2015
Verslag gelezen: 86
Totaal aantal bezoekers 3424

Voorgaande reizen:

20 April 2015 - 12 Juni 2015

Eindhoven - Londen

Landen bezocht: